Saturday, January 3, 2009

Dinner

Pukul 6pm, aku dan dia pikir nak makan ape la dinner ni...Cotek, Nasi goreng belacan dan Mee mamak bermain di minda ku...Pikir punya pikir sampai aku tetido di buat nyer..

Jam menunjukkan pukul 7.30pm..abes aku sembahyang Maghrib...aku SMS dia.."Jom gi Makan"...Kemudian kami berjalan dgn kuderat yang ada menuju ke tempat untuk kami makan. takde la jauh sangat pon, depan USM je..Meredah hujan dan lintas jalan skit lagi nak kena langgar motor..Fuh nasib2.

Akhirnya kami selamat sampai, masuk kedai pekerja dia bagi order..Bagus layanan kedai ni, mesra pelanggan aku suka...Tengok punya tengok makanan yang kami nak order takde. Aku dan dia berbisik " Malam dia x jual".."Ade la, kena mintak kot" kata dia. Aku dengan sifat pemalu suruh dia yang mintak..hahaha...

Dia dengan perasaan serba salah memamanggil pekerja kedai "Kak Sensasi Delight ade?"..."Ade, jap yer" kata pekerja kedai sambil berjalan lengang-lengok pegi ambil order yang lagi satu...Kesian2..Itu la yang korang nak pegi sorok2 tu buat pe?Kan da kena buat 2 kali kerja..Aku dan dia da buat survey nak makan kat kedai korang...hahaha

Bluuurp....aku dan dia kekenyang makan Pizza Hut malam ni...Biasa la, ari2 asyik tengok nasi jer ape salanye tukar selera kadang2 kan...huhuhu...amin dapat juga makan malam ni..

p/s : Nak makan pizza, order Sensasi Delight sebab ni yang murah..hehehe

1 comment: